Bij het wijzigen van het Serviceadres in een order kan de volgende foutmelding zich voordoen
De foutmelding word veroorzaakt door een niet bestaand alternatief factuuradres aan de order is gekoppeld.
Wanneer je in een order naar beneden door scrolt dan kom je bij het veld (sneltablad) “Factuuradres”. (Eventueel zelf toevoegen via de optie “Deze pagina aanpassen”)
Verwijder daar de ‘1’ uit Alternatief factuuradres: en daarna zal het wijzigen van het adres wel lukken.
Het is daarnaast ook mogelijk om de foutmelding voor toekomstige orders te voorkomen. In dat geval dien je onder de klant een aanpassing uit te voeren.
LET-OP! De volgende aanpassing is niet door iedereen uit te voeren. Als je niet de mogelijkheid hebt om die hierna genoemde gegevens aan te passen? Maak dan een nieuwe melding aan in ons Support Portaal.
- Zoek het klantnummer op dat gekoppeld is aan de order met foutmelding
- Kopieer het nummer
- Ga naar bedrijf “Centraal beheer”
- Zoek daar de klant op (menu Verkoop)
- Open de klantkaart
- In het lint een knop “Adressen”
- Daar hoort er maar één te staan, met nummer 001
- Selecteer de regel met de ‘1’
- Klik “Bewerken” - Klik in het lint op de knop Verwijderen
- Zeker weten? “Ja”
Waarom in bedrijf Centraal beheer? Hier worden alle relaties en klanten aangemaakt en gemuteerd en is het bron bedrijf voor alle MSQ bedrijven.
Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Daklab Support
E: support@daklab.nl
T: 0183 64 36 90