https://gallery.mailchimp.com/e47c647564879655a2dc2cbc2/images/9287efae-79b4-42a2-883a-17d563514a69.jpg

 

Beste Daklab relatie,

 

Graag informeren wij u verder naar aanleiding van de aankondiging in de Daklab Update #2 over het Daklab Support portaal.

 

Support Portaal Daklab

 

Daklab Support is vanaf 1 juni j.l gestart met het gebruik van een online ticketsysteem, het Support Portaal, https://support.daklab.nl, waardoor er nog overzichtelijker en effectiever gewerkt kan worden.

 

Wij bieden de gebruikers van onze applicaties, waaronder Dakota en de Dak App, één centrale locatie voor support ondersteuning. De status van uw vraag of verzoek kunt u altijd online bekijken en hier vervolgens op reageren.

 

In het portaal vindt u ook de actuele storingen waar Daklab Support op dat moment aan werkt. Daarnaast zal er een chatfunctie beschikbaar worden gesteld, waardoor er snel geschakeld kan worden tussen de melder en de Support-medewerkers. Het portaal is tevens voorzien van FAQ’s, 

nieuwsupdates en handleidingen.  


Melding via het Support portaal
 

U hebt de mogelijkheid om uw melding via het Support portaal aan ons door te geven. Dit kan zodra u bent ingelogd op ons portaal met de inloggegevens die wij u in de loop van de week in een afzonderlijke mail toesturen. Uw melding wordt direct zichtbaar bij de supportmedewerkers van Daklab, die u vervolgens verder zullen helpen met uw vraag of issues.

 

Mocht u geen mail van ons hebben ontvangen met inloggegevens, neem dan graag even contact met ons op via het reguliere e-mailadres support@daklab.nl of telefonisch 0183-643690.

U ontvangt alleen een activatiebericht wanneer wij over een persoonlijk e-mailadres van u beschikken. Als er tot op heden enkel gebruik wordt gemaakt van een algemeen e-mailadres van uw organisatie, dan kunt u via

voorgenoemde contactgegevens een persoonlijk account bij ons aanvragen.
 

Uiteraard kunt u ons ook gewoon nog blijven bereiken per telefoon en e-mail.



Daklab Chat

Wij staan u ook graag te woord via onze chatservice. U opent de chat door op het icoon  rechts onderin onze pagina te klikken.

 

Via de chat kunt u ook al uw vragen of issues melden. We hebben tot doel om u zo snel mogelijk te helpen met uw vraag of issues en u op de hoogte te houden van de voortgang, ongeacht de wijze waarop u ons benadert (telefonisch, e-mail, melding of chatbericht op het Support portaal).




Via deze link vindt u aanvullende informatie in een document, deze bevat o.a. een handleiding over het gebruik van het Daklab Support Portaal.

Wij vertrouwen erop u hiermee op de hoogte te hebben gebracht van alle huidige ontwikkelingen. Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, dan zien wij uw reactie graag tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

 

Het Daklab Team


 https://gallery.mailchimp.com/e47c647564879655a2dc2cbc2/images/2b8cc650-6b1e-456b-81ab-daf7adf50734.png

Copyright © All rights reserved.

Daklab BV
Stephensonweg 2 - 4207 HB Gorinchem
Postbus 850 - 4200 AW Gorinchem
T: 0183-64 36 90 | info@daklab.nl | www.daklab.nl