Daklab Update

 

Beste Daklab relatie,

Graag willen wij u door middel van deze periodieke Daklab Update informeren over alle interessante ontwikkelingen binnen Daklab.

 

Bereikbaarheid Daklab Support

 
Daklab Support blijft ook rondom de kerstdagen en jaarwisseling gewoon beschikbaar voor vragen en de benodigde ondersteuning.

U kunt ons eenvoudig en snel bereiken via ons Support Portaal https://support.daklab.nl. Hier kunt u ook de status van uw vraag of verzoek bekijken en vindt u ook een overzicht van FAQ’s, nieuwsupdates, handleidingen en eventuele storingen waar Daklab Support aan werkt.

Uiteraard kunt u ook gewoon een mail sturen naar support@daklab.nl en staan wij u ook graag telefonisch te woord via 0183 64 36 90.  

 


 
Het nieuwe Dakota

 
Dit jaar hebben we flinke stappen gemaakt met de ontwikkeling van het nieuwe Dakota, een geheel nieuw en losstaand dakmanagement platform met nieuwe applicaties en functionaliteiten voor gebouweigenaren en dakdekkersbedrijven.

 Maar we zijn nog niet klaar. Ook volgend jaar zal hier hard aan worden gewerkt door Daklab en haar ontwikkelpartners. In de loop van komend jaar zal het nieuwe Dakota worden uitgerold en na de live-gang bouwen we deze verder uit. In het begin van het nieuw jaar ontvangt u hier meer informatie over. 

 

Totdat het nieuwe Dakota beschikbaar wordt, kunnen de gebruikers van het huidige Dakota en bijbehorende apps uiteraard onverminderd gebruik blijven maken van de huidige applicaties, met de support die zij van ons gewend zijn. 

 

Dakgootsensor 

 
Daklab werkt samen met Patina, Consolidated Nederland en Salland Electronics aan de ontwikkeling van een nieuw IOT-toepassing: de Dakgootsensor. Deze sensor meet de waterstand en vervuilingsgraad in dakgoten en geeft (preventief) precies aan wanneer een goot gereinigd moet worden, ter voorkoming van lekkages en gevolgschades. Tevens kunnen zij ingezet worden om moeilijk bereikbare goten en probleemgevallen te monitoren.

Daarnaast zal de data output gebruikt worden om het nieuwe algoritme te versterken welke voorspellend onderhoud met betrekking tot gootvervuiling mogelijk maakt. Deze zal geïntegreerd worden in het nieuwe Dakota platform. Zo wordt datagestuurd onderhoud verbonden met de dagelijkse praktijk.

 Op dit moment loopt in samenwerking met woningcorporaties Ymere, De Alliantie, Havensteder en Domijn een pilot met het laatste prototype van de sensor. Begin volgend jaar ronden wij deze pilot af en zal naar verwachting, na de data-analysefase, de eerste serie dakgootsensoren in productie worden genomen. 

 

Dak App in App Store

 
Vanaf 1 januari is de Dak App via de Apple Business Store af te nemen, wat verschillende voordelen heeft.

Installatie van de Dak App is hierdoor eenvoudiger geworden. Het uitvoeren van updates gebeurt nu geheel automatisch, er hoeft geen handmatig werk meer aan te pas komen. Zo kan Daklab ook sneller verbeteringen en bugfixes doorvoeren.

 Tot slot hebben alle onderhoudsbedrijven nu zelf volledige beheermogelijkheden over hun iPads en de Dak App.
 

 

Talent
 
Daklab groeit! Voor ons kantoor in Gorinchem zijn wij op zoek naar een Support medewerker.

Onze Support medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als per email en via ons support portaal. Wij vinden het belangrijk om vragen van onze gebruikers snel, efficiënt, klantgericht en succesvol af te handelen.

Kent u iemand die interesse heeft? Kijk dan hier voor meer informatie.

 

 

Fijne feestdagen

 
Bedankt voor de prettige samenwerking het afgelopen jaar!

Wij wensen u heel fijne feestdagen en een gezond en mooi 2022!
 

 

Website     LinkedIn

 

Copyright © All rights reserved.

Daklab BV
Stephensonweg 2 - 4207 HB Gorinchem
Postbus 850 - 4200 AW Gorinchem
T: 0183-64 36 90 | info@daklab.nl | www.daklab.nl